اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فجر44| اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه دهه فجر توسط بسیج در نکا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: در دهه فجر امسال ۱۲۰ عنوان برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج شهرستان نکا برگزار می‌شود.

فجر44| اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه دهه فجر توسط بسیج در نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا،  علی نجفی شامگاه امروز در نشستی با خبرنگاران به مناسبت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و باید به‌صورت گسترده در راهپیمایی شرکت کنیم.

وی افزود: اهمیت دهه فجر در یک جمله حضرت امام است که فرمودند: "آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن تابیدن گرفت" و در ۴۴ سال گذشته روزی نبود که دشمنی  دشمنان نباشد و اکثر دشمنی هم بر این است که اسلام نباشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا یادآور شد: دشمن پیوسته در حال جنگ است و از هر ابزاری استفاده می‌کند و فتنه‌ها، توطئه‌ها و تهدیدهای مختلف دشمنان تمامی ندارد تا ما تابع آنان شویم.

نجفی گفت: تفکر ما حسینی و عاشورایی است و دشمنان با ما همواره دشمنی داشته‌اند و موضع‌گیری اتحادیه اروپا نسبت به سپاه هم با موضع‌گیری مناسب مردم روبرو بود.

وی افزود: امروز سپاه کارش را درست انجام‌ می‌دهد و دشمن از همین ناراحت و عصبانی است و شجره طیبه سپاه امروز دارای خاصیت است و مهمترین ثمره آن ولایت‌مداری و سرباز ولایت بودن سپاه است و دشمن  برای همین مساله برنامه‌ریزی دارد.

به گفته نجفی، سپاه سرباز ولایت است و ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری و ولایت پذیر بودن موجب شد که مورد حمله دشمن باشد و همچنین سپاه همواره‌ پیش قدم و در برنامه‌های مختلف پیش قراول و دشمن از این نگران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا بیان کرد: دهه فجر امسال ۱۲۰ عنوان برنامه پیش بینی شده و در بخش‌های مختلف فرهنگی،  اجتماعی،  ورزشی و.. برنامه در نظر گرفته شده  است.

نجفی گفت: دیدار با امام جمعه، رژه خودرویی آغازگر برنامه هاست و زنگ انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی، عطرافشانی مزار شهدا، کارگاه جهاد تبیین و سواد رسانه،  نهضت روشنگری، میزخدمت بسیج ادارات، کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی، گردهمایی دهیاران و فرماندهان‌پایگاه بسیج، اعزام کاروان‌هنری به مدارس با عنوان راز ققنوس، روایتگری انقلاب، یادواره شهدای صنعت شهرستان نکا، جشن انقلاب از مهمترین این برنامه‌هاست.

وی افزود: برگزاری کارگاه افزایش جمعیت ویژه بانوان، افتتاح ۴ واحد مسکن‌محرومان، افتتاح یادمان شهدا و ۳ پایگاه مقاومت روستایی، تولد شهدایی، یادواره شهدای روستای گلبستان، رژه خودرویی با عنوان نسل امام روح الله در روستای تازه آباد، پیاده روی روستای خانسر، روایتگری انقلاب توسط پدربزرگ‌ها، جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی و امید به آینده در مسجد جامع نکا و نورافشانی و حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های ما در دهه فجر امسال است.

نجفی با  گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور گسترده در راهپیمایی۲۲ بهمن‌گفت: از مردم بصیر و انقلابی شهرستان نکا قدردانی می‌کنیم که در مناسبت‌های مختلف و عرصه‌های مختلف حضور گسترده داشته و نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

پایان پیام/ ۸۶۰۰۲ /غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول